دبیر هیأت تکواندو قزوین:
دبیر هیأت تکواندو استان قزوین از کسب مدال طلای مسابقات مهدی جلالی تکواندوکار قزوینی در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، طیار تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از کسب مدال طلای مسابقات مهدی جلالی تکواندوکار قزوینی در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 خبر داد و اظهار داشت: این ورزشکار قزوینی توانست در رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی، مدال طلای وزن منهای 74 کیلوگرم را تصاحب کند.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها که از روز گذشته 26 شهریور ماه سال جاری در عشق آباد ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز برگزار می‌شود، حضور 6 هزار ورزشکار به مصاف هم می‌روند.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین گفت: جلالی تکواندوکار شایسته قزوینی توانست با چهار پیروزی متوالی در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 خوش بدرخشد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

تقی‌پور اضافه کرد: رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی از روز گذشته 27 شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه هدایت این تیم را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمدبسحاق به عنوان مربی برعهده داشتند، یادآور شد: به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین ادامه داد: تکواندوکاران استان توانسته‌اند در مسابقات کشوری و بین‌المللی خوش بدرخشند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی خواستاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار