معاون اداره آموزش و پرورش آبیک:
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با بیان اینکه آمار دانش‌آموزی بخش بشاریات به 3 هزار نفر نمی‌رسد، گفت: استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در بخش بشاریات منتفی است.
کد خبر: ۴۹۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا اینانلو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فریدون همتی استاندار پیشین قزوین در روز معلم و همایش فرهنگیان شهرستان آبیک قول مساعد برای پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و مرمت خوابگاه مجتمع آموزشی امام رضا(ع) روستای زیاران را داده بود که با توجه به پیگیری‌های فرماندار پیشین شهرستان آبیک قول‌هایی در این زمینه داده شد اما تاکنون این اعتبار تحقق نیافته است.

وی افزود: در اثر سهل‌انگاری خوابگاه مجتمع آموزشی امام رضا(ع) روستای زیاران دچار آتش‌سوزی و تخریب شده بود و لازم است برای مرمت آن اعتبار استانداری قزوین تحقق یابد.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: مدرسه در حال ساخت شهر خاکعلی اواخر آبان ماه یا اوایل آذر ماه از سوی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تحویل آموزش و پرورش این شهرستان داده می‌شود.

اینانلو اضافه کرد: طی مکاتبه با اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین مبنی بر استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در شهر خاکعلی، به دلیل آمار کم دانش‌آموزی امکان تحقق این امر وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای استقرار نمایندگی نیاز است تعداد دانش‌اموزان بخش بشاریات به مرکزیت شهر خاکعلی به سه تا پنج هزار نفر برسد این در حالی است که تعداد دانش‌آموزان این بخش حدود دو هزار نفر است؛ تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل این بخش در روستاها و شهرهای دیگر به 200 نفر می‌رسد.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: قانون جدید این اختیار را به اداره آموزش و پرورش می‌دهد که همانند مساجد واحد تجاری در مدارس احداث شود و عوارض به ان تعلق نگیرد.

اینانلو افزود: در مدارس شهرها و حتی روستاهایی که شرایط بهتری برای احداث واحد تجاری دارند مکاتباتی صورت گرفته است که درآمدی برای آموزش و پرورش و مدارس به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار