معاون اداره آموزش و پرورش آبیک خواستار شد
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: با توجه به بازگشایی مدارس می‌طلبد که نیروی انتظامی و پلیس راهور این شهرستان نسبت به تأمین امنیت و کنترل و نظارت ترافیکی مسیر مدارس پر جمعیت دخترانه تدابیر لازم را بیاندیشند.
کد خبر: ۴۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر آیرم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکم مهر ماه روز بازگشایی مدارس  بزرگ‌ترین رویداد ملی کشور بوده که پروژه مهر برنامه محور شدن تمام فعالیت‌های  آموزش و پرورش است.

وی افزود: پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و همفکری دستگاه‌های اجرایی بوده و اجرای سند تحول بنیادی نقشه راه این نهاد بوده که هدف آن توسعه عدالت آموزشی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی و مشارکت در آموزش و پرورش است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در راستای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم به پایه دهم و توسعه متوازن رشته‌ها و شاخه‌های تحصیلی و همچنین ارتقای مدیریت آموزشگاهی با هدف انتصاب مدیران لایق، شایسته، خردمند و علاقمند به اهداف عالیه آموزش و پرورش از تئوری به عملیاتی اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

آیرم اضافه کرد: همچنین سازمان‌دهی نیروهای انسانی در سه مقطع تحصیلی و سازمان‌دهی فضاهای آموزشی به ویژه دوره‌ای کردن مدارس ابتدایی، اهتمام فراوانی از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبیک انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس مقارن با هفته دفاع مقدس و دومین روز ماه محرم، فضاسازی مدارس مناسب با این مناسبت‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

این مسؤول بیان کرد: در یکم مهر ماه نخستین نماز جماعت با حضور مسؤولان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای  اجرای ختم قرآن کریم صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان درخواست می‌شود در اجرای برنامه پروژه مهر همانند سال گذشته اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک را یاری رسانند.

آیرم ادامه داد: از شهرداری آبیک درخواست می‌شود نسبت به نصب بنر به مناسب بازگشایی مدارس در سطح شهر اقدام کرده و برای ترمیم و مرمت آسفالت محوطه اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک که 21 سال از عمر آن می‌گذرد، تدبیر لازم را اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مدارس می‌طلبد که  نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان آبیک نسبت به تأمین امنیت و کنترل و نظارت ترافیکی مسیر مدارس پر جمعیت دخترانه تدابیر لازم را بیاندیشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از پلیس راهور درخواست می‌شود نسبت به نصب تابلوی ویژه برای پارک سرویس مدارس تدبیری بیاندیشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار