سرپرست شهرداری آبیک بیان کرد
سرپرست شهرداری آبیک گفت: در خصوص واریز 500 میلیون ریال استانداری قزوین به حساب شهرداری آبیک در زمینه کانون حرکات اصلاحی باید گفت که مکاتبه‌ای صورت نگرفته و پولی واریز نشده است.
کد خبر: ۴۹۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، غلامرضا شجاعی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌های شهرداری ثابت بوده و اعتبارات و امکانات آن ثابت است و با تغییر مدیریت‌ها اتفاق خاصی برای این دستگاه خدمات‌رسان رقم نمی‌خورد.

وی افزود: در خصوص واریز 500 میلیون ریال  استانداری قزوین به حساب شهرداری آبیک در زمینه کانون حرکات اصلاحی باید گفت که مکاتبه‌ای صورت نگرفته و پولی واریز نشده است.

سرپرست شهرداری شهرستان آبیک ادامه داد: اگر اداره آموزش و پرورش این شهرستان مستندات پول واریزی حرکات اصلاحی از سوی استانداری قزوین به شهرداری آبیک را در اختیار دارد، به شهرداری ارسال کرده تا نسبت به پیگیری  و پرداخت آن به آموزش و پرورش اقدام لازم صورت گیرد.

شجاعی با بیان اینکه عوارض فضای مسجد از دیگر عوارض‌ها مستثنی است، مطرح کرد: اگر قرار باشد در فضای مدارس واحد تجاری احداث شود باید در کمیسیون ماده پنج استان قزوین موضوع، مطرح  و موافقت شود در غیر این صورت امکان احداث واحد تجاری در مدارس وجود ندارد.

وی با اشاره به تصویب مصوبات مربوط به حوزه شهری در شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: درست است که در این شورا مصوبات به رأی گذاشته می‌شود و عضو شورای شهر یک رأی در این جلسه بوده اما قابلیت اجرایی ندارد تا زمانی که در شورای شهر مصوبه شده و در کمیته انطباق  بررسی و تأیید شود.

این مسؤول بیان کرد: در صورت تصویب شدن لایحه شهرداری در شورای شهر آبیک مبنی بر آسفالت مدارس، در حد اعتبارات مساعدت لازم از سوی شهرداری صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار