معاون اداره آموزش و پرورش آبیک خبر داد
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره اموزش وپرورش شهرستان آبیک از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» با حضور یک هزار دانش‌آموز پسر در جوار گلزار شهدای گمنام خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مراد مرادی‌رحیم‌آبادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های معرفتی و نشست‌های ویژه دفاع مقدس برای دانش‌آموزان با عناوین مختلف از جمله نقش امام راحل در پیروزی جنگ، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و مسابقات ورزشی در این مدارس پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری مسابقه ساخت قایق‌های کوچک کاغذی یادبود شهدای دفاع مقدس و شرکت آنان در جنگ‌های رخ داده در آب‌ها خبر داد و افزود: سوگواره حضرت قاسم(ع)  با عنوان « احلی من العسل» در تمام مدارس شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برگزاری مراسم « احلی من‌العسل» با حضور یک هزار دانش‌آموز پسر دوره اول متوسطه در صبح روز سه‌شنبه  چهارم مهر ماه مصادف با  پنجم ماه محرم خبر داد و گفت: این مراسم با نوحه‌سرایی دانش‌آموزان مداح  و مداحان این شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و مسؤولان در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک برگزار می‌شود.

‎‌مرادی‌رحیم‌آبادی افزود: هشت ماه پیش برای کانون حرکات اصلاحی  شهرستان آبیک 500 میلیون ریال اعتبار از سوی استانداری قزوین در اختیار شهرداری آبیک قرار داده شده بود که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و نامه‌نگاری‌ها، تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

وی با اشاره به برپایی دو نمایشگاه تربیت ویژه آموزش و پرورش استان قزوین و درآمد حاصله از آن برای کمک به آموزش و پرورش ادامه داد: می‌طلبد که نمایشگاهی با همین عنوان در شهرستان آبیک برپا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار