سرپرست فرمانداری آبیک تأکید کرد
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بر ساماندهی وضعیت سرویس‌های مدارس از سوی مسؤولان مربوطه به طور جدی تأکید کرد و گفت: مفاهیم دفاع مقدس باید به صورت محتوایی به دانش‌آموزان منتقل شود.
کد خبر: ۴۹۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش، شورای سیاست‌گذاری است تا در آموزش و پرورش تأثیرگذاری بهتری رقم بخورد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس مقارن با هفته دفاع مقدس و در اختیار گذاشتن وصیت‌نامه شهدا به دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان باید بدانند که شهدا بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با شهادت، درس ایثار و شهادت به جامعه دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس نباید به صورت شکلی مطرح شود و پس از هفته دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود بلکه باید از نظر محتوایی هم به مقوله دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان پرداخته شود.

حسینی با تأکید بر تحقق درخواست‌های مسؤولان اداره آموزش و پرورش از سوی دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: دانش‌آموزان، امانت‌هایی هستند که خانواده‌ها به متولیان تعلیم و تربیت مدارس سپرده می‌شوند که باید در حفظ این امانت‌ها که آینده‌سازان جامعه هستند، گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: قدرت تعلیم و تربیت امروز در دست آموزش و پرورش است و فنداسیون هر جامعه محسوب می‌شود که باید توجه ویژه به آن شود.

این مسؤول تصریح کرد: وظیفه متولیان امر آموزش و پرورش تربیت انسان است تا انسانیت و شرافت در جامعه شکل بگیرد و نسل مفیدی برای آینده تربیت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با اشاره به مدرسه جدیدالاحداث شهر خاکعلی اذعان کرد: جانمایی این مدرسه درست صورت نگرفته چراکه در کنار جاده احداث شده و راه و مسیر نامناسبی دارد و تردد دانش‌آموزان خطرناک است.

حسینی گفت: این مسیر نیاز به سرعت‌گیر و خط‌کشی دارد و از مسؤولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به نصب سرعت‌گیر و خط‌کشی اقدام کنند تا دانش‌آموزان برای رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

این مسؤول ساخت واحدهای تجاری در مدارس را امری بسیار نیک و از نظر اقتصادی برای تقویتدرآمد مدرسه مهم ارزیابی کرد و افزود: آموزش و پرورش یک نهاد سرمایه‌گذاری برای آینده است و باید دانش‌آموزان را به نحو مطلوب تربیت کرد.

وی ادامه داد: برای ساخت واحدهای تجاری در مدارس نخست باید قابلیت تجاری شدن از نظر فنی بررسی شود و سپس نسبت به تحقق آن اقدام کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اضافه کرد: مصوبه 500 میلیون ریالی استانداری برای کانون حرکات اصلاحی و واریز آن به شهرداری و عدم تحقق این مهم تاکنون، لازم است از سوی مسؤولان پیگیری و کارسازی شده و این مبلغ به آموزش و پرورش پرداخت شود.

حسینی بر ساماندهی وضعیت سرویس‌های مدارس و دانش‌آموزی از سوی مسؤولان مربوطه به طور جدی تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار