فرمانده انتظامی قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان دوچرخه و کشف 31 فقره سرقت دوچرخه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران واحد گشت کلانتری 17 غیاث‌آباد در هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر نوجوان 13 ساله، در حالی که یک حلقه لاستیک دوچرخه همراه داشتند مشکوک و برای بررسی بیشتر به واحد تجسس کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: دو نوجوان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی به مشارکت سه همدست نوجوان دیگر اعتراف کردند.

محمودی افزود: مأموران واحد تجسس کلانتری 17 غیاث‌آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی سه متهم دیگر را هم دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده مأموران، به 31 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر 22 ساله در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، مأموران واحد تجسس این مالخر را هم دستگیر و از مخفیگاه وی 20 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین مطرح کرد: تعدادی از دوچرخه‌های کشف شده تحویل مالباختگان شد و متهمان هم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان و ندامتگاه شدند.

محمودی به شهروندان توصیه کرد: از باز کردن درب منازل و آپارتمان‌های مسکونی به روی افراد ناشناس و غریبه خودداری کرده و در صورت ارتکاب هرگونه جرمی از سوی مجرمان مراتب را به پلیس 100 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار