فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از انهدام باند سارقان دوچرخه و کشف 31 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد قاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ، ماموران واحد گشت کلانتری 17 غیاث آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر نوجوان 13 ساله ، در حالیکه یک حلقه لاستیک دوچرخه همراه داشتند مشکوک و جهت بررسی بیشتر به واحد تجسس کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: دو نوجوان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی به مشارکت سه همدست نوجوان دیگر اعتراف کردند.

طرهانی یادآور شد: مأموران واحد تجسس کلانتری 17 غیاث‌آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی سه متهم دیگر را هم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده مأموران به 31 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر 22 ساله در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، مأموران واحد تجسس این مالخر را هم دستگیر و از مخفیگاه وی 20 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه تعدادی از دوچرخه‌های کشف شده تحویل مالباختگان شد، مطرح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان و ندامتگاه شدند.

طرهانی با اشاره به اینکه عمده دوچرخه‌های مسروقه فاقد تجهیزات ایمنی بودند به شهروندان توصیه کرد: از باز کردن درب منازل و آپارتمان‌های مسکونی به روی افراد ناشناس و غریبه خودداری کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار