با حضور بیش از 100 دانش‌آموز
مسؤول فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: همایش دختران رضوی ویژه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ساسان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس اظهار داشت: همایش دختران رضوی ویژه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همایش دختران رضوی بیش از 100 دانش‌آموز قزوینی به همراه والدین خود حضور دارند، افزود: در این همایش حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسی‌کاظم کارشناس مسائل تربیتی و خانواده از قم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مسؤول فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای همایش دختران رضوی ادامه داد: پخش صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، نمایش کلیپ، سخنرانی کارشناس مسائل تربیتی و خانواده، توزیع نبات و نمک متبرک آستان قدس رضوی بین دانش‌آموزان، اهدا هدایا و سخنرانی مشاور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش است.

کرمی با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر نخبه و فعال فرهنگی استان قزوین پس از شناسایی، جذب و شبکه‌سازی شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به نیاز نوجوانان و جوانان و شرایط محیط اجتماعی برنامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف تربیتی، آموزشی، علمی، اردویی و فرهنگی برای دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره تربیت مربی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، اجرای طرح زائراولی‌ها و برگزاری اردوهای مختلف به‌ویژه اردوی مادران و دختران از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوجوانان و جوانان این استان است.

مسؤول فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: همایش دختران رضوی امروز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور واقع در چهارراه بنیاد شهید شهر قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار