سرپرست شهرداری قزوين:
سرپرست شهرداری قزوين گفت: بايد اقدامات ستاد ساماندهی تسهيلات محرم و ستاد مهر در شأن شهروندان و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد.
کد خبر: ۴۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‎الملل شهرداری قزوین، علی صفری در  نشست هماهنگی برای برنامه‌های ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و ستاد بازگشایی مدارس که با حضور معاونان، مدیران مناطق، مدیران عامل و سایر مسؤولان مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش شود تا مدیریت شهری قزوین بتواند در ایام محرم و روز بازگشایی مدارس آبرومندانه به شهروندان خدمات ارائه کند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مسؤولان و کارکنان شهرداری قزوین در برگزاری آئین‌های روز قزوین، عید غدیر و قربان گفت: شهرداری قزوین توانست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به شهروندان در این ایام خدمات مطلوبی ارائه کند.

سرپرست شهرداری قزوین اضافه کرد: در ایام محرم باید تلاش شود به موضوعات بهداشت و سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ویژه شود و نگرانی در این زمینه نداشته باشیم.

صفری مطرح کرد: باید در زمینه استقرار سطل زباله‌ها در مسیرهای پر ازدحام در ایام محرم برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا شهروندان به مشکلی روبه‌رو نشوند.

این مسؤول گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است امیدواریم ارائه خدمات از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و معاونت ترافیک مطلوب و رضایت‌بخش باشد.

سرپرست شهرداری قزوین با تأکید بر آماده‌سازی شهر در ایام محرم و سیاهپوش کردن شهر عنوان کرد: باید به‌گونه‌ای شهر قزوین برای ایام محرم فضاسازی شود که شکوه محرم نمایان باشد.

صفری بر همکاری و همراهی همه مسؤولان و کارکنان در ارائه خدمات مطلوب در ایام محرم و بازگشایی مدارس تأکید کرد و افزود: در این خصوص باید توجه ویژه‌ای به وضعیت آسفالت اطراف محله دباغان و امامزاده حسین(ع) شهر قزوین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار