فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از رمزهای پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس، اطاعت از ولی امر مسلمین بود که رزمندگان این موضوع را به نحو احسن انجام دادند و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۴۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری در حاشیه مراسم صبحگاه گردان الی بیت‌المقدس شهر الوند که در پادگان سیدالشهدا استان قزوین برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس و روزهای آن را باید گرامیداشت چراکه باید ثابت کنیم همچنان مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور حاکم بوده به برکت خون شهدا، مدافعان حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: بسیجیان همیشه در تمام صحنه‌ها اعم از انقلاب چه در جنگ تحمیلی، سوریه و عراق حضور داشته‌اند و امروز هم باید ولایت‌مدار بوده و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

حیدری تصریح کرد: یکی از رمزهای پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس، اطاعت از ولی امر مسلمین بود که رزمندگان این موضوع را به نحو احسن انجام دادند و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این مسؤول مطرح کرد: تمام رزمندگان با کمترین تجهیزات اما با سلاحی به نام ایمان در مقابل ده‌ها کشور ایستادگی کردند و به فرمایش امام خمینی(ره) گوش فرا دادند و یکی از درس‌هایی که باید از رزمندگان دفاع مقدس گرفت، ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با بیان اینکه گفتمان‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار بسیجیان قرار گیرد، اضافه کرد: اگر امروز ارتش ما در مقابل ارتش دنیا حرفی برای گفتن دارد، نشأت گرفته از رمز پیروزی و تقوای رزمندگان است.

حیدری عنوان کرد: پشتوانه اصلی دفاع مقدس حضور مردم در تمام عرصه‌ها و تفکر بسیجی بود و امروز باید مردم در تمام عرصه‌ها ورود پیدا کنند تا بتوان مشکلات را برطرف کرد.

وی یادآور شد: ما باید شهدا را الگو و اسوه در تمام کارهای خود دانسته و مردم‌دار باشیم؛ همچون شهید باکری که هیچ‌گاه خود را از ملت جدا نمی‌دانست و اگر مسؤولیتی داشت همانند مردم و در بین مردم زندگی می‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: اگر راه شهدا را ادامه دهیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار