در روزهای آینده
مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای این استان در روزهای آینده گفت: آسمان این شهر برای فردا دوشنبه بیست و هفتم و سه‌شنبه بیست و هشتم شهریور ماه سال جاری صاف پیش‌بینی شده و با وزش باد همراه است.
کد خبر: ۴۹۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 17 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: برای امروز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال جاری آسمان این شهر صاف و گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی شده که در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ای از مناطق با افزایش ابر همراه است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین در روزهای آینده افزود: آسمان این شهر برای فردا دوشنبه بیست و هفتم و سه‌شنبه بیست و هشتم شهریور ماه سال جاری صاف پیش‌بینی شده و گاهی با وزش باد همراه بوده و دمای شهر هم با کمینه 13 درجه و بیشینه 32 درجه سانتی‌گراد است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: هم‌اکنون آسمان این شهر قسمتی ابری بوده و دمای شهر هم 27 درجه سانتی‌گراد است.

بهارونداحمدی با بیان اینکه هم‌اکنون جهت وزش باد در استان قزوین از سمت شرق بوده، تصریح کرد: سرعت وزش باد هم در این استان سه متر بر ثانیه و 10 کیلومتر بر ساعت است.

این مسؤول عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر آوج با کمینه 10 درجه و شهرهای قزوین، آبیک و رازمیان با بیشینه 33 درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه هم‌اکنون میزان نم نسبی در این استان 23 درصد بوده، یادآور شد: برای امروز دمای این شهر با کمینه 10 درجه و بیشینه 30 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

بهارونداحمدی مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر قزوین به ترتیب با کمینه و بیشینه 12 درجه و 33 درجه سانتی‌گراد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار