بخشدار الموت غربی خبرداد:
بخشدار الموت غربی گفت: به منظور بهسازی و آسفالت راههای فرعی و روستایی بخش الموت غربی طی چهار سال اخیر ۲۵۰میلیارد ریال در این زمینه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۹۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی روز چهارشنبه در بازدید سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از بخش الموت غربی در جمع مردم قسطین لار گفت: به دلیل توزیع نامناسب اعتبارات راههای روستایی بخش الموت غربی طی سالهای گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته بود که این امر موجب شده هم اکنون راه ۶۰ روستای بخش الموت غربی از ۱۰۵ روستا فاقد آسفالت است.

بخشدار الموت غربی در ادامه اظهار داشت: در دولت تدبیروامید موضوع بهسازی راههای روستایی در مرحله اول با پیش بینی ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار ضمینه آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی فراهم شد.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکاربهسازی وآسفالت راههای منطقه الموت الموت با پیش بینی نزدیک به ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار ابراز امیدواری کرد:در این مرحله زمینه آسفالت ۷۶کیلومتر راه روستایی و فرعی فراهم آید.

رحمتی در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف ارائه کرد و خواستار تسریع در اجرای طرح گاز رسانی به روستاهای منطقه و ساماندهی سهمیه اب برداشتی از رودخانه شاهرود و به منظور استفاده بهینه از این منابع شد.

بخشدار الموت غربی در پایان گفت: با پیش بینی اعتبارات لازم و انتخاب پیمانکار زمینه بهسازی و اسفالت راههای روستاهای بالی ۵۰ خانوار منطقه طی دو سال اینده فراهم می شود.

در این سفر یک روزه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قزوین هم ضمن پیگیری مسائل و مشکلات مردم نسبت به رفع ان قول مساعد داند.

نماینده مردم قزوین، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع مردم روستای سیمیار  گفت: توانمند سازی زنان روستایی و حمایت از طرح های طولید صنایع دستی و فراوری محصولات کشاورزی در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای قسطین لار نیز اظهار کرد: علاوه بر اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی مسئولان باید برای طرح های اشتغالزا و رونق اقتصادی در مناطق روستایی برنامه ویژه ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار