مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری استان قزوین با معرفی آثار و نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، روز چهارشنبه مراسم اختتامیه جشنواره قصه گویی درقزوین با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، محمد علی حضرتی‌ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی، اعضای شورای شهر، سرگرد منصوری فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی، مژده اروجی مدیرکل کانون استان، مربیان واعضای مراکز فرهنگی، هنری، داوران، خانواده‌ها وعلاقه مندان به کار خود پایان داد و کلاغ قصه‌ها به خانه‌اش رسید.

در این مراسم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد با نظر هیئت داوران در بخش مربیان برگزیده این جشنواره، آزاده آقامیربها مربی مسئول مرکز شریفیه باقصه «بادی که خسته بود» ولیلا ابراهیمی، مربی فرهنگی مرکز شماره یک قزوین با قصه «فرشته» به طور مشترک رتبه اول را کسب کردند.

همچنین مینا عابدی، مربی فرهنگی مرکز شماره یک قزوین با قصه «قلب مترسک» در رده دوم قرار گرفت و فاطمه جمالی، مربی فرهنگی مرکز مجتمع با قصه «آمبولانس خال خالی» در مکان سوم ایستاد.

با رای هیئت داوران، در بخش مربیان شایسته تقدیر، زهرا یکه فلاح، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک بیک با قصه «کچل کفترباز»، اکرم ربانی، مربی ادبی همین مرکز با قصه «خروس و ارباب»، مهری قهوه‌چی، مربی مسئول مرکز آوج با قصه «کلوچه‌های خدا» و رقیه راستگرد، مربی هنری مرکز شریفیه و محمدیه با قصه «میمون و تمساح» معرفی شدند.

در بخش مادر بزرگ‌ها هم ملیحه حسینی از مرکز شماره دو تاکستان با قصه «حضرت سلیمان» به عنوان برگزیده شناخته شد.

در بخش قصه‌گویی اعضای کانون، زهرا محمودی با قصه «هیولا» و فاطمه زارعی با قصه «هیچی نپرس» از مرکز شریفیه با مربی‌گری آزاده آقامیربها شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش برگزیدگان اعضا، مریم ایوبی از مرکز شریفیه با مربی گری آزاده آقامیربها با قصه «کوهی که گریه می کرد» رتبه اول را کسب کرد، هانیه عابدی از مرکز شماره سه قزوین با مربی گری نرگس پیله فروش‌ها با قصه «شنگول و منگول» رتبه دوم و سروش مصلحی راد از مرکز شماره یک قزوین با مربیگری فاطمه حبیب پور باقصه «هفت برادر» رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش رضوی هم قصه «هدیه امام» کاری از اعظم نوری زاده، مربی مسئول مرکز سگزآباد برگزیده شد.

با رای هیئت داوران جشنواره، سهمیه معرفی برگزیدگان بخش قصه ‌گویی آزاد به بخش مربیان اختصاص یافت.

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون استان قزوین با شرکت ۴۴ قصه گو در بخش‌های مربیان، اعضا، آزاد و مادربزرگ‌ها در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور برگزار شد.

منتخبان این جشنواره به مرحله منطقه ای که باحضور قصه‌گویان برگزیده استان‌های گیلان، زنجان، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی آبان ماه امسال برگزار می شود، راه پیدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار