مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد خرید و احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی را از برنامه های جاری این نهاد خواند.
کد خبر: ۴۹۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 13 September 2017
 به گزارش تابناک قزوین سید مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداداستان قزوین در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای استان اظهار کرد: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست بلکه فقر به واسطه مشکلات دیگری تولید می شود و این نهاد بار این معضل اجتملاعی را بر دوش دارد.
وی ادامه داد: کمیته امداد بر اساس رسالت دینی و انقلابی خویش مأمن و پناهگاه فقرا و نیازمندان است چراکه خود را خادم محرومان می داند.
مدیرکل کمیته امداداستان قزوین افزود: استان قزوین نسبت به کشور وضعیت خوبی دارد همین امر موجب شده تا میزان کمک های مردمی به نسبت سایر استان های کشور از رقم بالاتری برخوردار باشد البته میزان و تنوع نیاز محرومان به گونه ای است که باید اقشار مختلف به میدان بیایند و با کمک فراگیر و همه جانبه فقر را ریشه کن کنیم.
وی با اشاره به برنامه های مختلف کمیته امداد برای خدمت رسانی؛ اعلام کرد: سیاست ما در بحث خدمات درون و برون سازمانی فرهنگی است؛ یعنی به دنبال آن هستیم که همه خدمات با در نظر گرفتن جوانب فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی و اجرا شود.
مومنی با اشاره به حکم انتصاب مهندس فتاح و اساسنامه این نهاد، تأکید کرد: ترویج فرهنگ انفاق در اساسنامه کیمته امداد امام خمینی (ره) از سوی مقام معظم رهبری گنجانده شده است.
وی به عملکرد استان قزوین در حوزه اشتغال اشاره کرد و توضیح داد: در استان قزوین یک هزار و 750 فقره اشتغال زایی طی سال 95 داشته ایم که با این تلاش امدادگران، کمیته امداد استان قزوین توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند.
وی ادامه داد: پیگیری موضوع اشتغال با جدیت ادامه دارد چراکه اعتقاد داریم کلید حل مشکلات خانواده ها مددجو اشتغال و ایجاد درآمد است، با رفع این مشکل می توانیم در گام بعدی مشکل مسکن را رفع کنیم.
مدیرکل کمیته امداداستان قزوین مسکن را یکی از نیازهای ضروری و مورد پیگیری در کمیته امداد خواند و گفت: در حوزه مسکن ساخت و خرید یک هزار و 200 واحد مسکونی در دستور کار امداد است تا خانواده مددجوی فاقد مسکن نداشته باشیم.
وی افزود: در تلاش هستیم تا عملکرد و اقدامات کمیته امداد را برای مردم بازگو کنیم چراکه مردم با اطلاع از محل هزینه کرد کمک هایشان، مشارکت بیشتری در طرح های امداد خواهند داشت البته این اعتماد آفرینی را در حضور خیران در برنامه مفتاح الجنه شاهد هستیم.
مدیرکل صداو سیمای استان قزوین نیز در ادامه با تقدیر از تلاش امدادگران بیان کرد: امداد رویکرد توانمندسازی محرومان را دنبال می کند محرومان باید طوری کمک شوند که روی پای خود بایستند اگر امروز افرادی نیازمند کمک هستند باید کاری شود تا در آینده نزدیک روی پای خود بایستند.
ابوالفضل معصومی فر افزود: نگاه مردم نسبت به محرومان و مستضعفان نسبت به ده های گذشته متفاوت شده است، مردم انتظار دارند کمکی که انجام می دهند در جای مطمئن هزینه شود.
وی یادآورشد: برای مردم مهم است که از هزینه کرد درآمدها مطلع باشند و صداوسیما برای این اطلاع رسانی آمادگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار