مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته زیر 21 سال روز چهارشنبه در خانه کاراته شهید سیاهکالی قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 13 September 2017

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا تیم ملی کاراته زیر 21 سال ایران تمرینات خود را به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی انجام می دهد.
علی مسگینی در وزن منهای 60 کیلوگرم از کرمانشاه،امیررضا میرزائی در وزن منهای 67 کیلوگرم از قزوین،الیاس محمدزاده در وزن منهای 75 از گیلان و صالح اباذری در وزن مثبت 84 کیلوگرم از استان مرکزی در این اردو حضور دارند.
در وزن منهای 84 کیلوگرم سه کاراته کا به نام های مهدی قراری زاده از کرمان،اردلان گیلان پور از گیلان و علی نجفی از قم به اردو معرفی شده اند و با برگزاری مسابقات انتخابی یکی از آنها در این وزن در اردو ثابت می شوند.
سید شهرام هروی به عنوان سرمربی،شهاب سلطانی،حسین روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی،حسن ایزدی به عنوان سرپرست تیم ملی،حمیدرضا داوری به عنوان سرپرست اردو و علی خواجوی به عنوان مربی بدنساز در این اردو حضور دارند.
پس از برگزاری مطلوب و رضایت بخش دور دوم تمرینات تیم ملی کاراته امید در قزوین و رضایتمندی کادر فنی دور سوم این اردوها نیز در قزوین پیگیری خواهد شد.
مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی کاراته زیر 21 سال در گیلان برگزار شد و با پایان یافتن مرحله دوم این اردو در قزوین مرحله سوم آن آغاز شد.
هیات کاراته استان قزوین با داشتن بیش از سه هزار کاراته کای بیمه شده و بیش از 55 باشگاه کاراته یکی از فعال ترین هیات های ورزشی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار