زاهدی در گفتگو با تابناک:
استاندار جدید قزوین با بیان اینکه شناخت خوبی از استان قزوین دارم گفت: به تعامل با اجزاب، تشکل‎‌ها و جریانات سیاسی معتقد هستم.
کد خبر: ۴۹۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 13 September 2017
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با بیان اینکه به واسطه مسئولیت های قبلی ام در وزارت کشور از تمام کشور شناخت دارم اظهار کرد: در برهه ای مسئول امور استانهای وزارت کشور بوده ام و بر همین اساس نیز به همه استانهای کشور سفر کرده ام.
وی افزود: بخش عمده ای از گزارشات وزارت کشور در رابطه با استانها را بنده تهیه کرده ام و همین امر نیز باعث شده تا از شرایط همه استانهای کشور از جمله استان قزوین مطلع باشم.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه در چند روز اخیر مطالعه ای را در رابطه با استان قزوین انجام داده ام، عنوان کرد: با شناخت مناسبی از استان، وارد خواهم شد و امیدوارم بتوانیم برای کشور و استان مفید باشیم.
مقام عالی دولت در قزوین ادامه داد: در هفته اول حضورم نیز حتما اطلاعات مورد نیاز و باقی مانده را از مدیران استانی دریافت خواهیم کرد تا هرچه سریع تر کار پیش برود.
وی در رابطه با نحوه تعامل خود با احزاب و تشکل های سیاسی نیز اظهار کرد: من به شخصه انسانی سیاسی هستم و همواره سعی می کنم بر مدار تعامل با جریانات سیاسی حرکت کنم.
مقام عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: در سابقه مسئولیتی خود نیز تعامل خوبی با همه احزاب، تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد و باهمه برای پیشرفت کار خواهیم کرد.
گفتنی است مراسم معارفه استاندار جدید قزوین هفته آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
تبریکی صمیمانه‌ به استان کردستان که سیاسى ترین استاندار تاریخش را تقدیم ما شهروندان قزوینی نمود تا از تجارب گرانبهایش منتفع گردیم. آنطورى که شنیده‌ایم کردستان در دوره ایشان آباد شده و از استانهاى همجوارش جلو افتاده ، پس ما هم در این دوره از اصفهان و تهران جلو مى ز نیم . پیش بسوى توسعه با مدیریت او
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سلام ، من رفتم تابناک کردستان و کامنت ها در مورد آقاى استاندار را خوندم ، خدا کنه راست نباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
استاندار تحمیلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار