رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری فرهنگ‌سازی کاهش تولید زباله در قزوین است، چراکه در حال حاضر 30 درصد از هزینه‌های شهرداری صرف جمع‌آوری زباله می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 13 September 2017
به گزارش  تابناک قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سرپرست شهرداری قزوین از سیمی تریلر و مجتمع دفن بهداشتی زباله واقع در مجتمع محمدآباد بازدید و با مراحل جمع‌آوری، انتقال، پردازش و دفن زباله‌های شهر قزوین آشنا گردیدند.

سیده منیره قوامی، رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر قزوین در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید بر اساس تصمیم شورا و در جریان بررسی وضعیت شرکت پسماند «نصر» محمدآباد و باهدف اطلاع از آخرین وضعیت انتقال و دفن زباله شهر قزوین صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت سیمی تریلر در جنوب شهر قزوین و با توجه به استقرار آن در مجاورت مراکز تجاری از یکسو و آرامستان بهشت رضوی از سوی دیگر، انتخاب مکان جدید با وسعت بیش‌تر در خارج از شهر تأکید می‌گردد.

قوامی با مثبت ارزیابی کردن خدمات سازمان مدیریت پسماند شهر قزوین یادآور شد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری فرهنگ‌سازی کاهش تولید زباله در قزوین است، چراکه در حال حاضر 30 درصد از هزینه‌های شهرداری صرف جمع‌آوری زباله می‌شود، کاری که هیچ‌گاه برای مدیریت شهری سود ده نبوده و بنابراین برای کاهش این‌گونه هزینه‌ها راهی جز کم‌تر نمودن مقدار تولید زباله باقی نمی‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار