رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین بر ضرورت ایجاد و استقرار بازارچه های عرضه محصولات کشاورزی در استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 11 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، در راستای ایجاد بازارچه عرضه محصولات و نهاده های کشاورزی جلسه ای با حضور محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان، علینقی سیمیاری معاون اداری و مالی، اکبر باقری دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی، اعضاء شورای شهر اقبالیه، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی اسلام آباد در محل دفتر کار شورای شهر اقبالیه برگزار شد.
محمودی در این جلسه  نقش تعاون روستایی را در عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی بی بدیل دانست و اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دام، بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی راه اندازی شود.
رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین بر ضرورت ایجاد و استقرار بازارچه های عرضه محصولات کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: ایجاد بازارچه عرضه محصولات کشاورزی با هدف ایجاد بستر های لازم برای مشاغل جدید و ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی است.
این مسوول با تاکید بر تولید محصول سالم برای جامعه سالم و تامین غذای سالم، تصریح کرد: حرکت در جهت دستیابی به محصولات سالم در کشاورزی ضروری است و عرضه مستقیم این محصولات هم به سود تولید کننده و هم مصرف کننده است.
وی توزیع بی واسطه و با کیفیت محصولات کشاورزی تولیدی را از دیگر اهداف راه اندازی این بازارچه عنوان کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار