استان البرز با وجود تردد بالایی که در محورهای مواصلاتی دارد رتبه دوم امداد رسانی هوایی را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 07 September 2017

به گزارش تابناک : مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز صبح امروز در نشست شورای ترافیک به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی به واسطه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در این باره گفت: شهرداری های استان البرز باید در افزایش پل های عابر و مناسب سازی مسیر تردد دانش آموزان اقدامات ویژه ای در دستور کار خود قرار دهند.

ابوالفضل فانی فعالیت ۲۴ ساعته مراکز معاینه فنی و پمپ بنزین ها را به واسطه مسافران عبوری استان البرز به ویژه مسیر کرج – چالوس را ضروری دانست و افزود: لزوم توجه به هشدارهای هواشناسی و تجهیز و پاکسازی تونل کندوان و امیر کبیر باید توسط دستگاه های خدمات رسان و اعلام آخرین وضعیت راه ها از جمله وظایف بخش های مرتبط است.

وی به ایمن سازی مسیرهای ۱۰ مدرسه در استان البرز با توجه به قرار گرفتن ۷۰ مدرسه در حواشی راه ها توسط اداره کل حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات عمرانی از ۲۰ شهریور لغایت ۱۰ مهرماه سال جاری در سطح راه ها و معابری شهری تعطیل اعلام می شود.

همچنین معاون امورعمرانی استانداری البرز به لزوم اختصاص ۵ میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای حوادث غیر مترقبه و احداث پد بالگرد در بحث احداث پد بالگرد اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن تمهیدات لازم و مناسب سازی محور پر تردد کرج – چالوس با توجه به ریزش سنگ و حوادث غیر مترقبه بسیار حائز اهمیت است.

خسرو ارتقایی در خاتمه به ضرورت استفاده از پد بالگرد به عنوان امکان ویژه خدمت رسانی در مواقع بحران اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه استان البرز با وجود تردد بالایی که در محورهای مواصلاتی دارد رتبه دوم امداد رسانی هوایی را از آن خود کرده است.






منبع : البرز 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار