عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه سازمان همیاری باید به شورای شهر پاسخگو باشد، گفت: سازمان همیاری به حیاط خلوت استانداری تبدیل شده است .
کد خبر: ۴۹۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 06 September 2017
به گزارش تابناک قزوین، احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: پردازش پسماند نصر محمدآباد باید تسویه حساب کاری خود را انجام دهد و سپس بر اساس سهمی که داریم شرکت نسبت به تسویه حساب با شهرداری نیز اقدام کند.
وی افزود: با توجه به اینکه سهم شهرداری قزوین در این شرکت 42 درصد است، مدیر انتصابی باید با نظر هیئت مدیره انتخاب شود اما مدیر فعلی مصوبه هیئت مدیره ندارد و این امر خلاف قانون است و نباید نظر شهرداری با 42درصد سهم در نظر گرفته نشود.
چگینی عنوان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده با مصوبه هیئت مدیره مدیر تسویه ای تعیین شود و کار ورشکستگی شرکت را انجام دهد و سپس حق و حقوق شهرداری قزوین نیز تسویه حساب شود.
وی بیان کرد: تاسیس شرکت برای مدیریت سایت محمدآباد در راستای انحام یک کار مشترک و جمع آوری زباله ها و بازیافت آن در یک جغرافیای مشترک بود اما با توجه به مطالبات سه میلیارد تومانی و با توحه به اینکه حغرافیا و امکانات شهر قزوین در اختیار 21 شهرداری دیگر استان نیز قزار گرفته است شرکت باید به شهرداری قزوین واگذار شود.
این عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: نمی توان دو سازمان بازیافت در استان را داشت که یکی از آن زیر محموعه شهرداری و دیگری زیر مجموعه استانداری است.
وی بیان کرد: این دست اتفااقات در مجتمع کاسپین هم رخ داده است و سهم شهرداری نادیده گرفته شده و بدون اطلاع شهرداری مدیرآن را جابحا میکنند.
چگینی تآکید کرد: وظیفه شورا نظارت و حسابرسی بر دستگاه های زیرنظر شهرداری است و سازمان همیاری نیز باید به شورا پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه سازمان همیاری به حیاط خلوت استانداری تبدیل شده است، گفت: این ممکن نیست که از سهم شهرداری استفاده شود و سازمانی تبدیل به حیاط خلوت استانداری و یا دستگاه دیگر تبدیل شود.
این عضو شورای اسلامی شهر در پایان یادآور شد: مدیریت شهر نیازمند مدیریت یکپارچه و واحد است ولی با این روشی که امروز اتخاذ شده حقوق حقه شهرداری نیز به ما داده نمی شود و مدیریت یکپارچه نیز نادیده گرفته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار