نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ادبیات بسیج در منطقه و خاورمیانه همتایی پیدا نکرده است، گفت: کشورهای منطقه در حال الگوگیری از تفکر و شیوه بسیج هستند .
کد خبر: ۴۸۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست اخلاق و رسانه که در امامزاده بی‌بی‌زبیده خاتون(س) شهر قزوین و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد خون شهدا را عاملی برای زنده نگه داشتن ارزش ها دانست و اظهار کرد: شهادت شهید حججی موجی را در جامعه ایجاد کرد که اثر آن را همه می توانیم امروز مشاهده کنیم.
وی افزود: هرچند شهید حججی دوران حضور امام خمینی(ره) و ابتدای انقلاب را درک نکرده بود اما اثر انقلاب و کلام امام در زندگی این شهید متجلی بود .
امام جمعه تاکستان تأکید کرد: ادبیات و تفکر بسیج در منطقه نه تنها همتا ندارد بلکه چنان قدرت اثر گذاری دارد که امروز می بینیم کشورهای منطقه به دنبال تشکیل بسیج مردمی در کشور خود هستند.
وی اثرگذاری بسیج در تحولات منطقه را بسیار بالا دانست و عنوان کرد: امروز موفقیت های حبهه حق و اسلام در سوریه و عراق ناشی از وجود تفکر و الگوی شایسته ای به نام بسیج است.
آیت الله اسلامی وجود تفکر بسیجی را رمز اصلی شکست فتنه و تکفیر در منطقه دانست و بیان کرد: غرب و امریکا نیز بیش از هر زمانی از اثرگذاری این تفکر مطلع هستند و تمام تلاش خود را برای توقف جریان بسیج در منطقه به میدان آورده اند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، شهادت شهید حججی را تصویری از عاشورا دانست و یادآور شد: تفکر عاشورا همچنان در جوانان این مرز و بوم هویدا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار