استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: جامعه پزشکی با تامین سلامت مردم در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی و انکارناپذیری ایفا می کند.
کد خبر: ۴۸۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 02 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز پزشک و  گرامیداشت روز داروساز که در تالار مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزارشد اظهارداشت: پزشکان ادامه دهنده راه ذکریای رازی هستند و از تلاش همه پزشکان در تامین سلامت مردم باید قدردانی کرد.

وی گفت:همه مردم و مسئولان قدردان جامعه پزشکی و پزشکان بعنوان حکیم آرام بخش در جامعه ایفای نقش می کنند و سلامتی مردم بعد از لطف خداوند با دستان پزشکان تحقق پیدا می کند.

استاندار قزوین بیان کرد:پزشکان در کنار تخصص، مهربانی و حوصله ای که برای شنیدن حرف های مریض و امید دادن به بیماران از خود نشان می دهند در مقام یک فرد صاحب هنر ظاهر می شوند و در کنار حرفه پزشکی عموما این هنر نزد پزشکان وجود دارد.

همتی تصریح کرد: جامعه پزشکی گروهی فرهیخته و علمی است و نقش پایه ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد و اگر سلامت جسمی و روحی جامعه تضمین شود مسیر تعالی جامعه هموار می شود.

استاندار با اشاره به اهمیت جایگاه جامعه پزشکی گفت: برای جایگاه و منزلت اجتماعی پزشکان ارزش فوق العاده ای قائل هستیم و پزشکان مرکز و مامن آرامش و اطمینان مردم هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش پزشکان در کنار سلامت جامعه با ایجاد صندوق توسعه و صندوق سرمایه گذاری در بخش گردشگری و ایجاد مجموعه رفاهی می توان جامعه را بهره مند کرد و از توانمندی هایی که در این بخش وجود دارد برای کمک به بخش سخت افزار سلامت استفاده کرد.

استاندار قزوین با اشاره به مشکلات مالی در تجهیز بیمارستان۷۰۰ تختخوابی گفت: برای تامین مالی این بیمارستان به شدت به کمک مالی بخش خصوصی نیاز داریم و آمادگی داریم با مشارکت مالی پزشکان این مجموعه را احداث و واگذار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار