شهروندان آبیکی رسیدگی به وضعیت پارک فدک این شهر که فاقد روشنایی و چمن است، را از سوی مسؤولان مربوطه خواستار شدند.
کد خبر: ۴۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، چند روز پیش یکی از شهروندان آبیکی در فضای مجازی گلایه‌ای ارسال کرده بود که پیگیر موضوع از سوی مردم شدیم.

گلایه شهروند آبیکی این بود که چرا هیچ مسؤولی به وضعیت پارک فدک مقابل دانشگاه مولانا توجه نمی‌کند؟ این پارک فاقد چراغ، چمن و سرویس بهداشتی است.

همچنین در ادامه گلایه این شهروند آمده بود: از مسؤولان درخواست می‌شود به وضعیت پارک موجود رسیدگی کنند که احتمال دارد به منبع فسادی تبدیل شود.

با پیگیری موضوع از شهروندان ساکن در شهرک قدس شهر آبیک مشخص شد که بسیاری از شب‌ها، پارک فدک به دلیل تاریک بودن و نداشتن فضای مناسب پاتوق برخی از جوانان دیگر مناطق شهر آبیک شده و برخی شهروندان هم به چشم خود مشاهده کرده‌اند که متأسفانه بعضی افراد اقدام به مصرف مشروبات الکلی می‌کنند.

خبرنگار فارس در شهرستان آبیک، مشکل مطروحه از سوی شهروندان آبیکی را به مسؤولان مربوطه ارجاع و تا زمان رفع مشکل آن را پیگیری و انعکاس می‌دهد.

یکی از شهروندان به خبرنگار فارس اذعان کرد که با وجود مشکل و معضل در پارک فدک، واقعاً نمی‌تواند به همراه فرزند و همسرشان به این پارک رفته و از فضای نه چندان مناسب آن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار