رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید الگوهای مدیریتی شهدای دولت در تمام امور اجرایی دستگاه‌های دولتی عملیاتی شود تا در ارائه خدمت به مردم موفق باشیم.
کد خبر: ۴۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 30 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امشب در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت شهیدان شهید محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر و جمعی از اعضای هیأت دولت، این روز به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

وی افزود: باید الگوهای مدیریتی شهدای دولت در تمام امور اجرایی دستگاه‌های دولتی عملیاتی شود تا در ارائه خدمت به مردم موفق باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین یاد و خاطره سه شهید تازه تفحص شده را گرامی داشت و گفت: باید همه آحاد جامعه ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند و در الگوگیری از سیره شهدا تلاش کنند.

داودی با اشاره به هفته قزوین بیان کرد: باید یک بازنگری در شست‌وشوی معابر، نرده‌ها، پارک‌ها و معابر انجام شود تا فضاسازی مناسبی به مناسبت هفته قزوین در سطح شهر به وجود آید.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه مطرح کرد: باید رنگ‌آمیزی جداول که به مناسبت روز قزوین صورت می‌گیرد، به نحو مطلوبی انجام شود و از جداولی که فرسوده شده نسبت به رنگ کردن آن اقدام نشود.

وی افزود: رنگ کردن جداول فرسوده بعد از مدتی از بین می‌رود و انجام چنین کار بیهوده‌ بوده و فقط بار مالی بر دوش شهرداری می‌گذارد.

سعید دقیقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه تصریح کرد: در هفته قزوین باید اطلاع‌رسانی مناسبی به مردم صورت گیرد تا آن‌ها در جریان‌های این هفته قرار گرفته و حضور چشمگیری داشته باشند.

مهدیه سادات قافله‌باشی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم عنوان کرد: برنامه‌های جذابی به مناسبت هفته قزوین برگزار شده که کارآیی بیشتری در معرفی این شهر به شهروندان قزوینی داشته است.

وی بیان کرد: باید مسؤولان مربوطه در اطلاع‌رسانی گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا شهروندان قزوینی با توجه به علاقه خود در برنامه‌ها شرکت کنند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: باید اعتباراتی که در اجرای برنامه‌های روز قزوین هزینه می‌شود، به صورت شفاف بیان شود تا مردم و خبرنگاران در جریان آن قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: همچنین باید مشخص شود میزان اعتباری که در اجرای برنامه‌ها هزینه می‌شود، تا چه اندازه می‌تواند بازخورد و درآمد برای شهر قزوین داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار