سرپرست شهرداری قزوین:
سرپرست شهرداری قزوین با بیان اینکه باید احساس تعلق را در همه شهروندان قزوینی ایجاد کنیم، عنوان کرد: به دنبال ایجاد شهری خلاق با مشارکت فعال مردم هستیم .
کد خبر: ۴۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 29 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، علی صفری سرپرست شهرداری قزوین با بیان اینکه انتقاد سازنده موجب سالم ماندن مدیریت شهری خواهد شد، اظهار کرد: نگاه کالبدی به شهر منسوخ شده و باید تلاش کنیم تا با یک نگاه خلاقانه شهر را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه در سال 56 بیش از 70 درصد درآمد شهرداری ها پایدار بود، عنوان کرد: امروز این روند بر عکس شده و بیش از 70درصد درآمد همه شهرداری ها ناپایدار است  و طبیعتا در این شرایط وقتی با رکود ساختمان سازی مواجه می شویم، شهرداری نیز با مشکلات مالی روبرو خواهد شد.
صفری با اشاره به اینکه به دنبال ورود به بازی های سیاسی نیستیم ، ادامه داد: این به معنای نداشتن تفکر سیاسی نیست بلکه دارای تفکر سیاسی هستیم اما با یک نگاه حرفه ای به دنبال تعامل با همه و ساخت شهر خواهیم بود.
سرپرست شهرداری قزوین با اشاره به اینکه مستقل هستیم اما با کسی سر ستیز نداریم، اضافه کرد: از سویی تعامل با همگان به معنای وادادگی و یا دعوای با احزاب سیاسی نخواهد بود.
وی تصریح کرد: باید از نگاه صرف به ساخت و ساز در شهر خودداری کرد و شهررا نباید با یک نگاه سخت افزای دید بلکه باید به مشکلات شهری از دریچه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز نگاه کرد.
صفری در پایان با اشاره به برنامه های روز قزوین یادآور شد: برگزاری همایش راه رجا با حضور معاون رئیس جمهور، رونمایی از کتاب سال، برگزاری کارگاه خوشنویسی، برگزاری همایش بانوان، همایش سالمندان، همایش کودکان در بوستان طبیعت، اجرای برنامه شب‌های فیروزه ای و نمایشگاه صنایع دستی در سعدالسلطنه و برنامه های شاد و مفرح از دیگر برنامه های این روز درشهر قزوین خواهد بود.
برچسب ها: تابناک ، قزوین ، صفری ، شهردار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار