در 4 ماهه نخست سال روی‌داد:
فریدون همتی از افزایش 25درصدی صادرات کالا از استان قزوین به خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مردم با مشارکت بی نظیر 73 درصدی خود در انتخابات و در سایه یک امنیت 100 درصدی بار دیگر به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تحلیف و همچنین رأی اعتماد خوب مجلس شورای اسلامی به وزرا افزود: روند موجود در کشور بیانگر وجود یک فضای همدلی و حرکت رو به جلو است.
همتی با قرائت مفاد منشور اخلاقی هیئت دولت ادامه داد: مفاد منشور اخلاقی که در اولین جلسه هیئت دولت دوازدهم به امضاء وزرا و کابینه محترم دولت رسید مورد تأیید همگان است و همه باید به آن پایبند باشیم.
وی اضافه کرد: همه مدیران استان قزوین باید خود را با منشور اخلاقی دولت و فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه با هیئت دولت منطبق بکنند.
مقام عالی دولت در استان قزوین با اشاره به دستاوردهای دولت در استان قزوین بیان کرد: با پرداخت بیش از یک هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات از  ۱۳۲۸ واحد تولیدی که شرایط بحرانی و یا  مشابه داشتند حمایت کردیم و این باعث رونق تولید و اشتغال در استان شد.
وی ادامه داد: ایجاد بیش از ۲۲ هزار شغل در استان، رشد دو برابری صادرات غیرنفتی، افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و مدیریت بحران آب در استان از جمله نمونههای فعالیت موفقی است که در طول دولت تدبیر و امید در استان قزوین انجام‌شده است.
استاندار قزوین از هدف‌گذاری 20 هزار شغل برای سال جدید و همچنین تلاش برای دریافت مجوز ۵۰ هزار هکتار آبیاری قطره‌ای در استان خبر داد و اضافه کرد: به دنبال ایجاد گلخانه ۱ هزار هکتاری در قزوین هستیم.
وی همچنین گفت: تلاش برای جاذبه یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی و حمایت است واحدهای تولیدی نیمه تکمیل  از  دیگر اولویتهای سال ۹۶ است.
همتی در پایان با بیان اینکه در پنج‌ماهه نخست امسال ۴۵۰ میلیون دلار قرارداد سرمایه‌گذاری خارجی به ثبت رسیده است یادآور شد: در چهارماهه گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش صادرات در استان قزوین را شاهد بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار