معاون وزارت اطلاعات تأکید کرد:
معاون بررسی‌های استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات در نظرسنجی که به تازگی در کشور انجام شده است بیش از 88 درصد مردم از امنیت در کشور رضایت دارند.
کد خبر: ۴۸۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، شفیعی معاون بررسیهای استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید روایتی صحیح از انقلاب اسلامی به نسل جوان ارائه دهیم.
وی افزود: امروز وارد جنگ گفتمان ها و اراده ها هستیم و باید در این عرصه تلاش خود را مضاعف کنیم.
شفیعی با اشاره به اینکه سرویس های اطلاعاتی به صورت گسترده تلاش مضاعفی برای جمعآوری و همچنین مدیریت ادراک ما به کار برده اند، عنوان کرد: در چهار سال گذشته به شدت مورد هجمه امنیتی و اطلاعاتی از سوی بیگانگان بوده ایم.
این مسئول امنیتی از تلاش گسترده دشمن برای ورود به کشور و تلاش برای اقدامات جاسوسی خبر داد و تأکید کرد: در حوزه ضد جاسوسی اقدامات گسترده ای صورت گرفته که حتی رئیس جمهور ضمن اشاره تلویحی به این اقدامات در جلسه رای اعتماد و در دفاع از وزیر اطلاعات، رضایت خود را اعلام کرده اند.
وی بیان کرد:  تاکید مقام معظم رهبری و همچنین ریاست محترم جمهوری بر این است که بتوان امنیت را بدون امنیتی کردن فضای کشور برقرار کرد.
شفیعی با اشاره به یکی دیگر از عرصه های تلاش دشمن، اضافه کرد: در حوزه اقدامات ضد امنیتی شاهد اقدامات گسترده ای  در منطقه از سوی جریانات سلفی تکفیری با آرم داعش هستیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش گسترده ای برای مبارزه با دشمن صورت گرفته است به شهادت شهید عشوری در چابهار اشاره کرد و گفت: بیش از صد عملیات ضد امنیتی در کشور در چند سال اخیر صورت گرفته که ما تنها شاهد یک مورد آن بوده ایم. هرچند همین یک مورد هم برای کشور زیاد بوده است.
معاون بررسیهای استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات عرصه امنیت ،  عرصه تعارف نیست و اقدامات جدی برای برقراری امنیت به خصوص در مرزهای جنوب  شرقی، غرب و جنوب صورت گرفته است.
شفیعی با بیان اینکه در نظرسنجی که به تازگی انجام دادیم ۸۸ درصد پاسخگویان به صورت مطلق و نسبی احساسی امنیت دارند، اضافه کرد: میزان رضایتمندی مردم از نیروهای امنیتی و انتظامی در خنثی کردن حوادث تروریستی بیش از ۹۰ درصد است.
وی با اشاره به اینکه  ۹۰ درصد از مردم از نظارت بر مرزها  در کشور رضایت دارند، تأکید کرد: باید قدردان مرزبانان غیور کشورمان در ناجا و همچنین قرارگاه‌های متعدد سپاه باشیم.
این مسئول با بیان اینکه در این نظرسنجی91 درصد جامعه هدف، از افزایش قدرت دفاعی کشور حمایت می کنند بیان کرد: امروز جریانی به دنبال ارائه روایت غلط از انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی گفت: نسل امروز در برابر جریان رسانه‌ای قرار گرفته که هیچ مرزی  برای خود نمی شناسد.
شفیعی بهترین راه اقناع نسل جوان را استناد به اسنادی دانست که رژیم قبل در رابطه با بزرگان انقلاب ثبت رسانده است و یادآور شد: ما به طور واقعی امروز وارد جنگ گفتمان ها و اراده ها هستیم و باید در این عرصه تلاش خود را مضاعف کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار