در شهر آبیک؛
کلید 20 مسکن مددجویی با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین تحویل مددجویان تحت حمیات کمیته امداد در این شهرستان شد.
کد خبر: ۴۸۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین ، معاون امور عمرانی استاندار قزوین با حضور در شهرستان آبیک ضمن دیدار با یک خانواده مددجو، از واحدهای مسکونی احداثی و خریداری شده کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد بازدید کرد.
به گزارش تابناک قزوین؛ علی فرخ زاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم تحویل 20 باب واحد مسکونی به مددجویان این سازمان ضمن تقدیر از تلاش های کمیته امداد بیان کرد: براساس توافقنامه میان استاندار و مهندس فتاح مقرر شده است تا یک هزار و 200 واحد مسکونی در استان قزوین برای نیازمندان و محرومان احداث شود.
وی ادامه داد: اجرای این توافقنامه به ارتقای سطح زندگی نیازمندان به خصوص زنان سرپرست خانوار کمک می کند از این رو از تلاش های مسئولان امداد در این بخش حمایت می کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ارزش خدمت به نیازمندان را بسیار بالا دانست و گفت: باید تلاش های هم افزا و هم گرا برای همکاری بیشتر و ارتقای توان خدمت به میدان بیاید تا با کار جهادی بستر خدمت را به نیازمندان گسترش دهیم.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به جدیت کمیته امداد در اجرای توافقنامه با استانداری قزوین برای خانه دار کردن مددجویان عنوان کرد: از ابتدای سال 95 تا پایان مرداد ماه سال جاری 28 واحد مسکن شهری و 14 واحد مسکن روستایی خریداری و احداث شده است.
امیر خوش نیت توضیح داد: برای واحدهای خریداری شده و احداثی در شهرها 20 میلیون تومان کمک بلاعوض و 20 میلیون تومان وام مسکن مهر به مددجویان اعطا شده که مابقی بهای خرید از محل آورده مددجو و کمک خیران تأمین شده است.
وی با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: سال 95 برای چهار هزار و 966 نفر از مددجویان برنامه آموزشی و مهارت آموزی اجرا شد تا زمینه و بستر اشتغال زایی برای این مددجو.یان فراهم شود.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: همچنین طی سال گذشته در تلاشی جهادی، کمیته امداد استان قزوین توانست در ایجاد اشتغال در میان استان های کشور جهشی چشمگیر داشته باشد و به سه هزار و 490 نفر تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کند.
وی یادآورشد: امروز کمیته امداد در حوزه خدمت به محرومان، حل مشکل درمانف اشتغال و مسکن نیازمندان را به طور جدی دنبال می کند چراکه این مشکلات هزینه های سنگینی را بر خانواده های مددجو تحمیل می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار