رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: تاکنون مجوز و پروانه فعالیت برای ۶۳ موکب در ایام اربعین حسینی برای ارائه خدمت به زوار صادرشده است
کد خبر: ۴۸۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 27 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سید محمد علوی‌فر» رئیس ستاد عتبات عالیات استان ایلام و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد: این تعداد پروانه موکب داری برای اربعین حسینی سال جاری از سوی کمیته مشارکت‌های مردمی استان و ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور صادرشده است .

وی با بیان اینکه مردم استان ایلام همواره استقبال بی‌نظیری در راستای پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی داشته‌اند، ابراز کرد: طرح صدور پروانه برای موکب‌های اربعین حسینی به‌منظور ساماندهی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار حسینی صورت گرفته است .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، یادآور شد: این موکب‌ها با حضور مردم ولایی استان ایلام در ایام اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی به زوار حسینی ارائه خدمت کرده و خدمات پذیرایی، اسکان و هدایت زوار را بر عهده‌دارند .

علوی‌فر بیان کرد: برای تمامی موکب‌ها، هیئات‌ پذیرای و ایستگاه صلواتی پروانه فعالیت و شناسنامه صادر خواهد شد و تمام هیئت‌های مذهبی، کانون‌های مساجد، هیئت‌های مردمی، حسینیه‌ها و همه افرادی در اربعین حسینی فعالیت دارند می‌توانند برای اخذ مجوز به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند .

وی با بیان اینکه آخرین فرصت برای ثبت‌نام اخذ پروانه فعالیت موکب پایان شهریورماه سال جاری خواهد بود، گفت: مسئولان این موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی که نسبت به راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرای و خدمات‌رسانی به زوار عتبات عالیات قصد فعالی دارند، حتماً باید نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام، عنوان کرد: مرز مهران یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است و کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی در تلاش است که با کمک‌ها و حمایت‌های اقشار مختلف مردم، زمینه استقبال و پذیرایی بهتر از زوار حسینی را فراهم کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار