معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: برگزاری مراسم های مذهبی در مدارس در تربیت اسلامی دانش آموزان نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۴۸۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 21 August 2017
سی امین جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان صبح دوشنبه با حضور مسئولین و کارشناسان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی انصاری در این مراسم اظهار داشت: برگزاری مراسم ‌های دینی و مذهبی در مدارس و با حضور دانش آموزان، موجب می شود تا نوجوانان و دانش آموزان با فرهنگ اسلامی آشنا شوند و در تربیت دینی و اسلامی آنها نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم افزود: امسال نیز آموزش و پرورش استان برنامه‌ های ویژه‌ای از جمله برنامه احلی من العسل را در ایام محرم برگزار می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه احلی من العسل شناخت جوانان با شخصیت حضرت قاسم(ع) است، این همایش همچون سال‌های گذشته در سطح کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود که انتظار می رود مسئولان استان در اجرای این برنامه مساعدت و همکاری کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار فعالیت های علمی و آموزشی، باید به موضوع تربیت دینی و اقامه نماز توجه خاص شود، اجرای طرح نماز اول در مدارس بر این موضوع توجه دارد، با شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، طرح نماز اول همان روز اول مهر در مدارس اجرا می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار