مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره به اینکه مدیران تله سی‌یژ در پی کارهای سیاسی هستند گفت: از مردم استان قزوین تقاضا داریم به هیچ وجه از تله سی‌یژ غیراستاندارد استفاده نکنند.
کد خبر: ۴۸۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 21 August 2017
محمودرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: تله سی‌یژ قزوین پس از 2 سال از افتتاح و گذشت یک سال از  حادثه دلخراش برای شهروند قزوینی هنوز پروانه بهره‌برداری ندارد.

وی بیان کرد: شورای فنی استان قزوین 3 ماه فرصت برای برطف کردن مشکلات تله سی‌یژ داده اما تاکنون هیچ اقدامی در زمینه استانداردسازی این مکان صورت نگرفته است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: متاسفانه مدیران تله سی‌یژ تنها در پی کارهای سیاسی بوده و به هشدارها در زمینه برطرف کردن معایب و مشکلات توجه نمی‌کند.

طاهری با اشاره به اینکه فعالیت تله سی‌یژ غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: بنرهای تبلیغاتی برای فعالیت مجدد تله سی‌یژ در سطح شهر دیده می‌شود که این امر غیرقانونی است.

وی افزود: از شهروندان و مسافران درخواست داریم پیش از اخذ تاییدیه استاندارد به هیچ وجه از تله سی‌یژ استفاده نکنند چرا که امکان بروز حادثه وجود دارد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین عنوان کرد: فرهنگ خریداری کالاهای استاندارد و همچنین استفاده از وسایل عمومی دارای تاییدیه استاندارد باید در جامعه ترویج یابد که اصحاب رسانه در تحقق این مهم نقش به‌سزایی دارند.

طاهری تصریح کرد: متاسفانه مدیران تله سی‌یژ تمایل به صرف فعل «خواستن» نداشته و می‌خواهند کارهای خود را با فشار و روابط سیاسی انجام دهند.

وی گفت: مسئولان و مدیران مربوط در استانداردسازی تله سی‌یژ باید اقدامات لازم را انجام داده و به مردم هشدار دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار