معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به جمع‌آوری آثار اجلاس نماز تا ۱۰ شهریور ماه گفت: نحوه ارائه مطالب فرهنگی و تولید محتوا بابد با نگاهی کارشناسانه انجام شود تا اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 21 August 2017
سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجلاس نماز در استان قزوین اظهار داشت: تقویت و توجه ویژه به فریضه نماز در جامعه و به ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی باید در اولویت قرار گیرد چراکه امری مهم به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در زمینه برگزاری اجلاس نماز باید دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری داشته و با بررسی اجلاس سال‌های گذشته نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات احتمالی برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: فرهنگ نماز و نمازخوانی در مدارس، دانشگاه‌ها، در بین نسل جوان جامعه به عنوان آینده‌سازان کشور و همچنین ادارات استان ترویج یابد تا هیچ‌گاه بستری برای نقشه‌های شوم دشمنان فراهم نشود.

شاهرخی ادامه داد: عدم توجه به مسائل اعتقادی و نماز آسیب‌های اجتماعی در پی خواهد داشت چرا که سلامت معنوی جامعه به خطر افتاده و جوانان نسبت به ماهواره و مسائل غیرفرهنگی گرایش می‌یابند.

وی با اشاره به آثار ویژه نماز در سطح جامعه گفت: فضای مجازی ظرفیت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی، بیان مسائل اجتماعی و در مجموع آگاه‌سازی مردم و به ویژه جوانان بوده که باید به درستی استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تولید محتوای رسانه‌ای و توجه به فضای مجازی از برنامه‌های اجلاس نماز بوده که در دستور کار است.

شاهرخی عنوان کرد: پیام‌های معنوی باید با استفاده از تکنولوژی و پیشرفت فضای مجازی که جوانان دسترسی بیشتری دارند انتقال یابد تا اهداف تعیین شده محقق شود.

وی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری اجلاس نماز باید تقویت شود و تقسیم وظایف مطلوبی در این زمینه صورت گیرد تا شاهد برگزاری اجلاس باشکوه و اثرگذار باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به جمع‌آوری آثار اجلاس نماز تا 10 شهریور ماه، افزود: نحوه ارائه مطالب فرهنگی و تولید محتوا  بابد با نگاهی کارشناسانه انجام شود تا اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار