مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: امسال در هفته دولت ۳۳۲ طرح روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 21 August 2017
کریم حبیبی انبوهی بعد از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: 2 تا 8 شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده که فرصتی مناسب برای ارائه و بیان عملکرد فعالیت‌ها و اقدامات دولت است.

وی بیان کرد: روستاهای استان قزوین به سبب ظرفیت کشاورزی یکی از قطب‌های اقتصادی به شمار می‌روند که در همین راستا باید امکانات موردنیاز روستاییان فراهم شود تا شاهد کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: مهاجرت از روستاها به شهرها معایب و مشکلاتی همچون بیکاری، ضعف حوزه کشاورزی و... به همراه داشته که باید مورد توجه قرار گرفته و از این اقدام جلوگیری شود.

حبیبی انبوهی ادامه داد: امسال با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی مربوط 332 طرح روستایی با اعتبار بیش از 287 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌ مردم به ویژه روستاییان باید در اولویت قرار گرفته و هفته دولت تنها متخص افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها نشود و‌ در همین راستا مسئولان مشکلات موجود را بررسی و برطرف کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: اعتبار موردنیاز برای طرح‌های هفته دولت از محل دهیاری‌های استان تامین شده است.

حبیبی انبوهی ادامه داد: نقش روستاها در جامعه باید تبیین شود و در جهت مهاجرت معکوس به روستاها اقدامات لازم انجام شود تا بدین ترتیب رونق اقتصادی و پویایی اشتغال و کشاورزی در روستاها را شاهد باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار