معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بر نقش سازمان تعاون روستایی در تنظیم بازار تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 21 August 2017
منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت صندوق حمایت از توسعه کشاورزی اظهار داشت: حمایت از توسعه کشاورزی و تشکیل صندوق در این زمینه امری مهم بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: حذف دلالان در زمینه بهبود عرضه و تولید محصولات کشاورزی و همچنین قیمت مناسب نقش بسزایی داشته و باید در اولویت برنامه‌ها باشد تا شاهد رونق اقتصادی و تولیدی در بخش کشاورزی باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: تنظیم بازار و رضایت مشتریان از امور ویژه در عرضه محصولات بوده چراکه عدم رضایت مشتریان به بازار ضربه جدی وارد می‌کند.

حبیبی ادامه داد: کنترل و نظارت بر بازار و قیمت محصولات نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی بوده و این مورد نباید مورد غفلت قرار گیرد و مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.

وی گفت: سازمان تعاون روستایی در عرضه انواع محصولات و همچنین نظارت بر بازار نقش داشته و براساس سیاست‌های تعیین شده و توجه به مشکلات روستاییان عمل می‌کند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: استان قزوین در تولید محصولات کشاورزی استراتژیک از جمله کشمش، انگور، زیتون، پسته، فندق  و آلبالو از جایگاه خوبی برخوردار بوده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

صندوق حمایت از کشمش در استان قزوین تقویت شود

علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در عرضه محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته و باید در دستور باشد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت صندوق حمایت از تولید کشمش باید نسبت به شناسایی دغدغه‌ها و مشکلات تلاش شده و مسئولان همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار