مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب رتبه برتر توسط همیار مشاوران پسر استان در اردوی آموزش توجیهی قطب ۴ کشوری خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 20 August 2017
سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: سومین اردوی آموزش توجیهی همیار مشاور قطب ۴ با حضور ۶ استان کشور در بخش پسران به میزبانی زنجان برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف دانش آموز محوری که مهم‌ترین بخش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ مرداد ماه با حضور۶ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان برگزار شد.

قاسمی خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه همایش ها برای دانش آموزان موجب تربیت نیروهای مؤثری خواهد بود که به مثابه چراغی روشن و تاثیر گذار در زندگی همسالان خود باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: در این اردو ۱۵ نفر از همیار مشاوران پسر استان قزوین در دوره اول متوسطه، با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب عنوان رتبه برتر تجارب ویژه همیاران این اردو شدند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور همیار مشاوران در مدرسه اضافه کرد: همیار مشاور از بهترین کسانی خواهد بود که کمک می کند تا افراد نیازمند خدمات مشاوره ای را شناسایی و به مشاور مدرسه ارجاع دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار