مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: رونق تولید و اشتغال امری حائز اهمیت بوده که در این مسیر تمام دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت و تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۴۸۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 19 August 2017
حمیدرضا خانپور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید مسئولان و مدیران دستگاه قضایی استان قزوین اظهار داشت: جمعی از مسئولان دستگاه قضایی استان قزوین با هدف افزایش تعامل با بخش صنعت و شناسایی مشکلات احتمالی از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

وی با بیان اینکه حمایت دستگاه‌های قضایی در رونق بخش صنعت اثرگذار است، خاطرنشان کرد: رونق تولید و اشتغال امری حائز اهمیت بوده که در این مسیر تمام دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت و تعامل داشته باشند تا شاهد تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: بستر فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش صنعت استان باید فراهم شود و این مهم تنها با مشارکت و همدلی مسئولان مربوط محقق می‌شود و مدیران باید در این زمینه تسهیل‌گری کنند.

خانپور خاطرنشان کرد: آشنایی و بیان مسائل قضایی استان قزوین برای صاحبان صنعت و کارگران باید در اولویت قرار گیرد تا حقوق صنعت‌کاران مشخص شود.

صادرات از استان قزوین 43 درصد رشد یافت

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این بازدید گفت: خوشبختانه استان قزوین در سال 95، رشد مطلوبی در زمینه شاخص‌های اقتصادی داشته که امیدواریم با همت مسئولان این روند ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: در زمینه صادرات استان قزوین پیشرفت خوبی داشته به طوری که در 4 ماه نخست امسال نسبت به سال 95، 43 درصد رشد یافته است و این مهم نشان‌دهنده پویایی اقتصاد و صنعت در استان است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ترقی و پیشرفت در اقتصاد در گرو خودکفایی و افزایش صادرات بوده که باید مورد توجه جدی مسئولان و صاحبان سرمایه قرار گیرد تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

حبیبی بر اهمیت تسهیل‌گری و ارائه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی تاکید کرد.

تولید و اشتغال دغدغه تمام دستگاه‌های اجرایی است

جمال انصاری رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در این بازدید گفت: تولید و اشتغال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دغدغه تمام دستگاه‌های اجرایی بوده و هر دستگاه باید با در نظر گرفتن حیطی کاری خود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: در جهت رونق تولید در استان قزوین تسهیل‌گری در پرونده‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران در دستور کار بوده و باید در اولویت قرار گیبرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضا همچون دیگر دستگاه‌ها دغدغه تولید و اشتغال داشته و در این زمینه با تمام توان تلاش خواهد کرد تا شاهد رونق اشتغال در استان باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار