امام جمعه قزوین گفت: شهادت مظلومانه و شجاعانه شهید حججی درس بزرگی برای مستکبران بود که بدانند جوانان مسلمان و معتقد در مقابل ظلم با تمام وجود ایستادگی کرده و در این مسیر جان‌فشانی می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 19 August 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: روز دحوالارض اعمال ویژه‌ای دارد که در برخی روایات اشاره شده که در این روز امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد.

وی بیان کرد: براساس وقایع و ابعاد مختلف تاریخ هر زمان که در مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی صورت گرفته نتیجه این مهم پیروزی و سرافرازی بوده و زمانی که راه سازش را در پیش گرفتیم خسارات جبران‌ناپذیری را در پی داشته است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دل بستن به آمریکا مصداق ساده‌لوحی بوده چراکه این شیطان بزرگ هیچ‌گاه از جنایات خود و ظلم به مردم بی‌دفاع جهان دست برنداشته و خلق داعش نیز برای ایجاد ناامنی و وحشت در جهان است که باید مقتدرانه در مقابل ظالمان ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه و شجاعانه شهید حججی درس بزرگی برای مستکبران بود که بدانند جوانان مسلمان و معتقد در مقابل ظلم با تمام وجود ایستادگی کرده و در این مسیر جان‌فشانی می‌کنند.

عابدینی با اشاره به جایگاه ارزشمند صنعت دفاعی ادامه داد: تقویت صنایع دفاعی کشور امری حائز اهمیت بوده و باید در اولویت قرار گیرد چراکه دفاع از مرزهای کشور و مقابله با داعش و مستکبران به منظور عدم ورود به خاک کشور با تقویت این صنعت محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس آمارها بیش از 500 هزار نفر از مردم کشور یمن دچار انواع بیماری‌ها از جمله وبا شده‌اند و نیازمند کمک هستند که کشورهای اسلامی باید در این تحقق مهم تلاش کنند، افزود: ایران در حال حاضر ناجی مردم سوریه، عراق، غزه و یمن بوده که این امر اقتدار و قدرت دفاعی کشور را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با آغاز فعالیت دولت دوازدهم باید منتظر رفع مشکلات و دغدغه مردم از جمله اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی باشیم و دولتمردان در تحقق این امور باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

عابدینی ادامه داد: رفع مشکلات جامعه توسط مسئولان سبب همراهی بیشتر مردم با دولت خواهد شد و مسئولان باید در مسیر درست خدمت‌رسانی گام بردارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد خاطرنشان کرد: سبک زندگی ایرانی-اسلامی، ترویج احکام دینی، حفظ انسجام و تعالیم سیاسب از جمله اتموری بوده که باید در مساجد بیان شود و بدیت ترتیب از ظرفیت این اماکن مذهبی و فرهنگی به خوبی استفاده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار