دبیر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین گفت: رسانه‌ها و شهرک‌های صنعتی این استان می‌توانند حامی متقابل یکدیگر در مسیر حل مشکلات باشند.
کد خبر: ۴۷۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 16 August 2017
میترا بهرامی روز سه شنبه در دیدار هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مناسبت هفته صنایع کوچک و روز خبرنگار اظهار کرد: قزوین استانی است که هم در حوزه صنعت و هم در عرصه رسانه سابقه زیادی دارد.

وی افزود: وجود بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در این استان و شهرک‌های صنعتی فعال در قزوین، این استان را تبدیل به قطب صنعتی کرده است.

دبیر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: به واسطه شرایط اقتصادی و تحریم‌های حاکم بر کشور، امروز صنایع و شهرک‌های صنعتی با مشکلاتی دست به گریبان هستند که وجود ۲۰۲ واحد صنعتی تعطیل در شهرک‌های صنعتی استان گواهی بر آن است.

بهرامی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تلاش برای فعال کردن این واحدها از جمله ۱۰۰ مورد از آن‌ها در آینده نه چندان دور را در دستور کار قرار داده است که رسانه‌ها با ایفای نقش تخصصی در این حوزه می‌توانند در این راستا یاریگر شرکت یاد شده باشند.

وی بیان کرد: همچنین قزوین از دیرباز رسانه‌ها و شخصیت‌های مطبوعاتی برجسته و تأثیرگذاری در سطح کشور داشته است که سیداشرف‌الدین حسینی معروف به نسیم شمال و دهخدا از سرآمدان آنها هستند.

دبیر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین اضافه کرد: با این حال امروز رسانه‌های ما با مشکلات زیادی از جمله در بخش اقتصادی روبه‌رو هستند که حل آن نیازمند تقویت اقتصاد رسانه به ویژه با حمایت نهادهایی مانند شرکت شهرک‌های صنعتی است.

بهرامی خاطرنشان کرد: گرچه قزوین در هر دو عرصه صنعت و رسانه سابقه قابل توجه دارد؛ اما اکنون در هر دو عرصه با مشکلاتی در استان قزوین روبه‌رو هستیم که از طریق حمایت متقابل رسانه‌ها و صنایع از یکدیگر می‌توان این مشکلات را کاهش داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار