رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از افتتاح ۱۵ پروژه ملی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 16 August 2017
علی پرزحمت شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان قزوین اظهار داشت: بیش از 3500 واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین وجود دارد.

وی افزود: از مجموع واحدهای تولیدی استان 23 درصد در شهرک‌های صنعتی مستقر بوده و بخش صنعت استان نیازمند حمایت‌های دولتی است تا شاهد شکوفایی صنعت و رونق اقتصادی باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: خوشبختانه در حوزه عملکرد صنعتی استان و فعالیت‌های انجام شده استان قزوین رتبه 5 کشوری را به خود اختصاص داده است.

پرزحمت با اشاره به توجه جدی دولت به بخش معدن، خاطرنشان کرد: 250 کارخانه‌ معدنی در استان پروانه فعالیت دارند که در راستای تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری این واحدها باید فعال شوند و از خام‌فروشی در کشور جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: در بخش سامانه بهین‌یاب استان قزوین عملکرد مطلوبی داشته و رتبه نخست کشور در حوزه پرداخت‌ها را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: در سال 95 در قالب 350 جلسه بررسی و رفع موانع تولید 1200 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به واحدهای تولیدی استان قزوین اعطا شد.

پرزحمت بیان کرد: براساس آمارها در سال 95، 675 میلیون دلار صادرات صورت گرفت که در 4 ماهه نخست امسال 165 میلیون دلار انجام شده است.

وی گفت: افتتاح 15 پروژه ملی با اعتبار 1200 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 3500 نفر در استان قزوین پیش‌بینی شده و با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار