معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری جشنواره مهرآورترین مربی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 16 August 2017
نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین، اظهار داشت: جشنواره ادبیات مهرآموز با حضور شاعران و مربیان مهدکودک برای نخستین بار در کشور در استان قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: نقش ادبیات در رفتارهای نوع دوستانه کودکان امری حائز اهمیت بوده که جشنواره ادبیات مهرآموز با این رویکرد برگزار و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی مربیان و مسئولان صورت گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به اهمیت و کاربرد خلاقیت در امور فرهنگی و آموزشی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مهرآورترین مربی با رویکرد خلاقیت در دستور کار است.

میرزایی  با بیان این مطلب که آموزش در امور بشردوستانه مهم و اساسی است، افزود: مربیان هلال احمر و پرورشی مدارس با اجرای برنامه‌های خلاقانه بشردوستانه ویژه دانش‌آموزان در این جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: 50 مدرسه در سطح استان کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر دارند که مربیان می‌توانند هر فعالیت هدفمندی در راستای اهداف هلال احمر انجام داده و در جشنواره مهرآورترین مربی شرکت کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: مربیان برتر در این جشنواره با حضور مسئولان تجلیل می‌شوند.

میرزایی گفت: ترویج فرهنگ اهداف هلال احمر و تقویت روحیه یشردوستی امری حائز اهمیت بوده که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه تعامل و همکاری مطلوبی داشته باشند.

وی بر اهمیت تعامل دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های معاونت امور جوانان هلال احمر تاکید کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار