مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در جهت برطرف کردن مشکلات ایثارگران بوده که باید دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری و تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 15 August 2017
غلامرضا یاوندعباسی پیش از ظهر امروز در همایش رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه امری حائز اهمیت و اساسی بوده که باید در اولویت برنامه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: ایثارگران قشر فداکار و از خود گذشته بوده که توجه به مشکلات و مسائل حقوقی آنها امری مهم بوده که باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

یاوندعباسی ادامه داد: تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در جهت برطرف کردن مشکلات ایثارگران بوده که باید دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری و تعامل داشته باشند.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا، تسریع در برطرف کردن مشکلات و همچنین ملاقات مستمر با آنها از امور مهمی بوده که باید با پیوست فرهنگی و اجتماعی همراه شود.

یاوندعباسی گفت: حفظ کرامت و شان خانواده‌های شهدا در سطح جامعه و بین اقشار مختلف مردم از ضروریات بوده تا ضمن نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت به اهداف فرهنگی تعیین شده دست یافته و شاهد تربیت جوانان دانا و فداکار در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری ایده و خلاقیت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری قابل تامل بوده که باید برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شود و جوانان و نوجوانان نسبت به این راه ترغیب شوند.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ادامه داد: مدیران باید نسبت به امر خدمت‌رسانی در پرتو انجام امور فرهنگی و ارتقاء سطح دانش فرهنگی جامعه اهتمام داشته و در جهت تحقق این مهم اقدامات لازم در حوزه‌های کار خود را انجام دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار