فرمانده ‌انتظامی استان قزوین گفت: القای احساس امنیت در جامعه نقطه اشتراک نیروی انتظامی و اصحاب رسانه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 15 August 2017
سردار مهدی محمودی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قزوین که به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه زحمات و سختی‌های بسیاری برای تحقق امر روشن‌گری در جامعه متحمل می‌شوند.

وی بیان کرد: جایگاه خبرنگاران در جامعه ویژه و حائز اهمیت بوده چراکه اصحاب رسانه در واقع رابطین بین مردم و مسئولان هستند و باید روحیه مطالبه‌گری از مسئولان را تقویت کنند.

فرمانده ‌انتظامی استان قزوین تصریح کرد: پلیس نهادی مردمی بوده و ارائه خدمات تنها برای خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف نظام و انقلاب صورت می‌گیرد.

محمودی ادامه داد: ایجاد جامعه امن و عاری از هر گونه بی‌نظمی و ناهنجاری اولویت نخست نیروی انتظامی بوده که به تنهایی امکان تحقق این هدف وجود ندارد بلکه باید تمام دستگاه‌های اجرایی مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه از نهادهای اثرگذار در تامین امنیت جامعه هستند و 3 نقطه مشترک با نیروی انتظامی دارند که تحقق این نقاط مشترک باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ‌انتظامی استان قزوین بیان کرد: القای احساس امنیت در جامعه، پیشگیری از وقوع جرم و همچنین آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع 3 نقطه اشتراک اصحاب رسانه و نیروی انتظامی بوده که در کاهش جرائم موثر است.

محمودی عنوان کرد: براساس ارزیابی‌ها نیروی انتظامی استان قزوین در زمینه عملکرد رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است و اصحاب رسانه نیز در این رتبه ایفای نقش کرده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار