نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ساخت بیمارستان در شهر الوند و تامین نیازهای درمانی جامعه کارگری از ضرورتهای اساسی است که باید با جدیت پیگیری شود.
کد خبر: ۴۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 13 August 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه از بیمارستان در دست ساخت امام علی(ع) شهر الوند بازدید کرد و در جریان خدمات درمانی انجام شده در این مرکز قرار گرفت.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۷هزار و ۳۵۶ متر مربع در حال ساخت است و ساختمان موجود، اهدایی شورا و شهرداری شهر الوند است.

ساختمان اهدایی با پنج هزار و ۶۱۱ مترمربع زیربنا با تغییر کاربری از ساختمان اداری به بیمارستان با زیربنای ۱۱ هزار و ۷۴۵ مترمربع در پنج طبقه احئداث می شود.

هزینه اجرای فاز اول اسکلت ساختمان بیمارستان امام علی(ع) الوند، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های مسئولان شهرستان البرز در ساخت مرکز همودیالیز، مصلی و بیمارستان امام علی (ع) اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی در شهرستان البرز با وحدت، همدلی و همراهی مسئولان و خیرین صورت گرفته و این مهم زمینه خدمت‌رسانی را فراهم کرده است.

وی کارهای انجام شده در شهرستان البرز را ارزشمند و نویدبخش آینده بهتر برای مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: کارهای خوبی که در شهرستان البرز انجام شده و یا در آینده انجام می شود و به بهره‌برداری خواهد رسید، روح نشاط و امید را در مردم منطقه تقویت خواهد کرد.

امام جمعه قزوین یادآورشد: این خدمات گسترده مرهون نیت‌های خیرخواهانه، همدلی و همکاری دست‌اندرکاران است که برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

در این بازدید رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، لطفی شهردار و حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند نیز حضور داشتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار