آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از مصلای در حال ساخت شهر الوند بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 13 August 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در حاشیه بازدید از مصلای الوند با تقدیر از تلاش‌ مسئولان شهرستان البرز در ساخت مصلای الوند، اظهار کرد: مهندسی و بنای مصلاها باید به گونه‌ای طراحی و احداث شود که ستون‌های کمتری در آن‌ها به کار برده شود تا فاصله زیادی بین خطیبان و نماز گزاران به وجود نیاید.

وی با تأکید بر اینکه خداوند اصرار دارد مساجد برای خدا است، گفت: برخی تلاش می‌کنند تا مساجد را به نام خود معرفی کنند در حالی که خداوند تأکید کرده است مساجد فقط برای خدا است.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: اگر به این کلام خدای متعال ملتزم باشیم، مساجد جای خودشان قرار می‌گیرند و فعالیت‌هایی که در آن‌ها صورت می‌گیرد، برکات بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: پول‌هایی که قرار است وارد ساخت و ساز مسجد شود، باید پاک و بدون شبهه باشد و صاحب آن، وجوهات شرعی خود را پرداخت کرده باشد و از مسیر درست پول جمع کرده باشد.

وی با تأکید بر اینکه آبادی مسجد تنها در ظواهر آن نیست، خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید فقط کسانی که به خدا و روز رستاخیز ایمان دارند می‌توانند در عمران و آبادانی مسجد حضور داشته باشند و مسجد با این‌ها آباد می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار