معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از فعالیت ۱۸ واحد دانش‌بنیان در حوزه صنایع کوچک خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 13 August 2017
رضا صفاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: سهم صادرات صنایع کوچک باید در سطح کشور افزایش یابد و این مهم در گرو ارتقاء کیفیت تولیدات است.

وی بیان کرد: ارتقاء کمی و کیفی محصولات صنایع کوچک امری حائز اهمیت بوده که در مدل‌های توسعه‌ای باید مورد توجه و تاکید ویژه قرار گیرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: تقویت مشاوران صنعتی، عدم مداخله مستقیم دولت از سیاست‌هایی بوده که در حوزه صنایع کوچک باید در اولویت باشد و مدیران در این زمینه باید تعامل داشته باشند.

صفاری ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار بوده که سال گذشته 3586 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری 12 تور صنعتی خاطرنشان کرد: نمایندگی ملی فن بازار ایران در استان قزوین بوده که در واقع مبادله فناوری محسوب می‌شود که خوشبختانه استان قزوین از جایگاه خوبی برخوردار است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون 18 واحد صنعتی دانش‌بنیان در سطح استان شناسایی شده که بستر رشد و ارتقاء آنها این واحدها باید فراهم شود و در این راستا اعطای تسهیلات کم‌بهره در دستور کار است.

صفاری بیان کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری در تسهیل امور بانکی نقش داشته این مهم در حالی بوده که بازار فروش محصولات صنایع کوچک باید مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: یارانه ویژه حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به واحدهای صنعتی اعطا می‌شود که امسال 100 میلیون تومان یارانه تصویب و 50 درصد آن پرداخت شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: 31 واحد صادراتی در حوزه صنایع کوچک در استان فعال بوده که در رونق اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار