فیلم کوتاه داستانی «هرگز رهایم نکن» در میان استقبال علاقه مندان در حوزه هنری قزوین به روی پرده رفت.
کد خبر: ۴۷۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 12 August 2017
علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین در حاشیه مراسم اکران فیلم کوتاه «هرگز رهایم نکن» این فیلم را کاری خوش ساخت دارای متن خوب و کارگردانی قوی دانست و گفت: اصولا فیلم های کوتاه دارای مخاطب خاص خودش است، ولی با این وجود این اثر توانسته نه تنها در میان اهل فن و هنرمندان بلکه با جوانان علاقه مند ارتباط برقرار کند.

وی افزود: با توجه به آنکه سینما  یک رسانه دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است که عناصر تصویری، صدا، بازیگری، فیلمبرداری، کارگردانی، نویسندگی و... را در خدمت می گیرد تا پیام خود را منتقل نماید، بعنوان رسانه ای عمومی و محبوب تاثیر گذاری فراوانی بر مخاطبان دارد. خوش بختانه سازندگان فیلم «هرگز رهایم مکن» توانسته اند با کمترین امکانات در مدت زمانی کوتاه پیام خود را هنرمندانه به ببینده منتقل کنند.

رئیس حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: حوزه هنری همچون گذشته مصمم به حمایت از آثار فاخر هنری است.

در ادامه برنامه این فیلم کوتاه نوشته؛ سروش اطلس باف و به کارگردانی؛ محسن کرمیان در تالار حافظ حوزه هنری به روی پرده رفت.

فیلم «هرگز رهایم نکن» با موضوع و محتوای دفاع مقدس در واحد هنرهای تصویری این مرکز تهیه شده است، حکایت دختری است که در مرز ناامیدی مطلق قرار دارد، پدر پیرش به اغما رفته و در شرف از دست دادن شغلش است. ناگهان شخصی ناشناس سر می‌رسد و با ورودش دالانی به گذشته‌های دور باز می‌شود.

سال‌هایی که دیرگاهی است غبار زمان آن‌ها را فراگرفته و به زیرزمین خاطرات سپرده شده‌اند و...

در این فیلم لیلی ترابی، آزاده کرم بخش، نکیسا ناپلئونی، پونه نجفی و محمد علی اطلس باف ایفای نقش می پردازند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار