امام جمعه موقت قزوین گفت: هم‌اکنون وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست و فقر به اوج رسیده در حالی که برخی به سامان اقتصادی دولت نمره ۲۰ می‌دهند که دروغی بیش نیست.
کد خبر: ۴۷۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 12 August 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: تقویت بصیرت و تقوا از تاکیدات خداوند و پیامبران بوده که مسلمانان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: خداوند در آیه 29 و 32 سوره انعام بر قیامت و باور اشتباه برخی از مردم اشاره کرده و‌ می‌فرماید که "عده‌ای بر این باور هستند که قیامت و جهان آخرت وجود ندارد و دنیا تنها برای خوشگذرانی آفریده شده و عده‌ای نیز عکس این گروه عمل می‌کنند".

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: دنیا برای مومنان فرصت و برای دنیاپرستان به لهو و لعب خواهد گذشت که اینگونه افراد خسارت زیادی را متحمل شده و در قیامت از اعمال خود پشیمان خواهند شد.

قابل با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت اقتصادی کشور مناسب نبوده و فقر به اوج رسیده در حالی که برخی به سامان اقتصادی دولت نمره 20 می‌دهند که دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه عکس سلفی نمایندگان در مراسم تحلیف تاسف‌‌بار بود، عنوان کرد: برخی نمایندگان مجلس با این اقدام بی‌مایگی و سبک مغز خود را نشان دادند که تاسف‌بار و باعث خجالت است.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: مسئولیت‌های و پست‌های مدیریتی امانتی برای خدمت به مردم است که باید ارزشمندانه از آنها پاسداری شود اما متاسفانه  امروز برخی حامیان فتنه در صف پست‌های مدیریتی کشور هستند.

قابل گفت: مردم روی کارآمدن حامیان فتنه و مسئولیت گرفتن این افراد را تحمل نمی‌کنند و این افراد باید همان زمان مجازات می‌شدند.

وی با اشاره به جنایات طالبان بیان کرد: طالبان دست‌پرورده استکبار بوده و غربی‌ها در مقابل این جنایات و کشته شدن ده‌ها زن و کودک مظلوم فلسطینی عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

امام جمعه موقت قزوین، داعش و طالبان را تربیت شده آمریکا و استکبار دانسته و جنایات در مقابل مظلومان جهان توسط این شیاطین انجام می‌شود.

قابل خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مدافعان حرم و مردم غیور کشور عراق امروز شاهد برچیده شدن بساط داعش و تکفیری‌های ملعون هستیم که امیدواریم به زودی از جهان ریشه‌کن شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار