مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فعالان رسانه ای استان قزوین برای ساماندهی و برخورداری از مزایای حمایتی در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 09 August 2017
علی اکبر اسکندری نژاد سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور استاندار قزوین در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: مهمترین دغدغه خبرنگاران استان نداشتن امنیت شغلی است که همه باید برای رفع این نگرانی تلاش کنیم.

اسکندری نژاد یادآورشد: سامانه «ای رسانه» یک فضای شیشه ای است تا همه مسائل به صورت شفاف در معرض دید و قضاوت باشد و همه بتوانند در این عرصه وضعیت خود را ساماندهی کنند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم وضعیت خبرنگاران و فعالان رسانه را مشخص و ساماندهی کنیم بسیاری از مشکلات دسته بندی شده و قابل حل خواهد بود و ضمن داشتن بانک اطلاعاتی دقیق و به روز می توانیم برنامه ریزی مدونی در این عرصه داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با برنامه تعریف شده اگر کسی در این سامانه ثبت نام نکند نمی تواند حتی در رای گیری خانه مطبوعات شرکت کند و از حق مسلم خود باز می ماند لذا انتظار داریم این وضعیت جدی گرفته شده و خبرنگاران در این سامانه ثبت نام کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار