دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب استان قزوین گفت: کاروان سفیر آفتاب به مدت یک ماه در استان قزوین حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۴۷۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 07 August 2017
عباس کاظمی روز دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی حضور کاروان سفیر آفتاب در قزوین که با حضور مسئولین دستگاه اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به حضور یک ماهه کاروان سفیر آفتاب در استان قزوین اظهار داشت: سفیر آفتاب یک آمفی‌تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: صحنۀ اجرای برنامه، سیستم صوتی مناسب، صفحه نمایش LED از جمله امکانات تجهیز شده بر روی این تریلی است که توسط سازمان اوج تدارک دیده شده و حدود بیست روز از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه مهمان استان قزوین خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد: ستاد جبهه فرهنگی استان از حدود یک‌ماه پیش، پس از هماهنگی و قول مساعد سازمان اوج، جلسات و رایزنی‌های خود را برای برنامه‌ریزی اجرای برنامه در قالب این کاروان آغاز کرده و امیدواریم که بتوانیم برنامه فرهنگی و هنری مناسبی را برای مردم استان قزوین ارائه کنیم.  

کاظمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهدافی که استفاده از کاروان سیار را اجتناب‌ناپذیر می‌کند، تصریح کرد: یکی از اهداف کاروان سفیر آفتاب اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار است و بناست با این حرکت، کار هنری و فرهنگی در دل نقاط جمعیتی برده شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه هر روز در یکی از بخش‌های تابعه میزبان این کاروان خواهد بود و چند برنامه هم در بوستان‌های شهر قزوین اجرا خواهد شد که در موعد خود اطلاع‌رسانی می‌شود.  

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: از دیگر دغدغه‌های راه‌اندازی این کاروان تقویت گروه‌های هنری شهرستانی است که در همین رابطه سه‌گروه سرود از بخش‌های مختلف استان در قالب این کاروان به اجرای برنامه می‌پردازند.  

کاظمی افزود: امیدواریم این کاروان نقطه عطفی برای خروج سرود استان قزوین از مهجوریت باشد، چرا که استان قزوین در دوران دفاع‌مقدس از قطب‌های سرود کشور بوده است و باید به زودی مجددا به این مهم دست یابد.  

وی گفت: برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود، پخش کلیپ و غیره است که در تمام این آیتم‌ها از ظرفیت‌های خود استان استفاده شده است.  

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار داشت: براساس هماهنگی انجام شده بناست برخی از برنامه‌های کاروان، به صورت زنده از شبکه استانی پوشش داده شود.  

کاظمی عنوان کرد: این برنامه خانواده‌محور خواهد بود و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این نهاد خصوصاً در حوزه تربیت فرزند، اعتیاد و تحکیم خانواده را در قالب‌های مختلف برنامه مورد بررسی قرار می‌دهد.  

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف مشکلی در راه برگزاری برنامه از لحاظ بودجه و امکانات نباشد و بتوانیم این برنامه را به نحو احسن انجام دهیم.  

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: از عموم مردم استان دعوت می‌کنیم تا با همراهی و استقبال خود از برنامه‌های این کاروان، به اهداف فرهنگی این حرکت کمک کنند.  

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار